صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

صدرا کوچولو

بابا جونم تولدت مبارکککککککککک

1392/3/31 16:43
1,470 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرمقلب

امروز تولد بابا مصطفی هستش و ما دیروز طی یه مراسم غافلگیر کننده تو خونه خاله مریم بابا رو سورپرایز کردیم و بابا هم که از همه جا بی خبر کلی غافلگیر شد چشمک

فقط میخوام اینو به بابات بگم که خیلی خیلی ما دوستش داریم و بدون اون حتی یه لحظه هم نمیتونیم نفس بکشیم

بابا مصطفی من و صدرا عاششششششششششقتیم و برات بهترین ها رو ارزو میکنیم و امیدواریم همیشه همیشه خوشحال باشی و در کنار ما

الهی من فدای هر دو تا مرد زندگیم بشممممممممممممممممممقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نیکادل
3 تیر 92 13:48
به به مبارک باشه
صدرای گلم انشالله سایه پدر و مادر همیشه بابلای سرت باشه بووووووووووووووس


ممنون شايسته جونم
خدا برات نيكدل و نگه داره
نفس
8 تیر 92 13:55
سلام زهرا جون ديگه دوسم نداري .مباركه ايشالا هميشه كنار هم شاد باشين صدراي عسيسم رو ببوس




سلام نفس جونم

اين چه حرفيه؟

كم پيدايي خواهر

منم دلم براي شما تنگ شده

ارشينا گلي رو ببوس


مینا مامی لیانا
8 تیر 92 14:24
تبریک میگم زهرا جان انشالله همیشه در کنار هم شاد وسلامت باشید


ممنون مينا جونم
بهار
18 مرداد 92 16:59
سلام برای اولین باره که وبلاگتون دیدم براتون ارزویموفقیت میکنم وازخداتواین روزعزیزعیدفطرمیخوام که خودت همسرت وپسرگلت همیشه سالم وسلامت باشیدیه سوال داشتم دارم مادربزرگ مشم اگه براتون زحمت نیست برای ساک نوزاد تو بیمارستان چی بایدبزارم ممنون راستی کنکورچی شد
مریم
21 مرداد 92 2:48
تبریک میگم ایشالا همیشه جمعتون جم باشه و شاد
عزیز خاله رو ببوس


ممنون مریم جون
ماجون
13 اسفند 92 13:25
تولدت مبارک به ما هم سر بزنید