صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

صدرا کوچولو

تولدت مبارک عشق مامان

1392/12/17 14:49
1,594 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                             

     عشق مامان امروز دومین سال تولدته بهترین روز زندگی من روزی که من طعم مادر شدنو حس کردم

روزی که با معجزه خدا اشنا شدم.

روزی که یه فرشته از وجودم به دنیا اومد.

این روز برای من بهترین بهترین بهترین روز توی دنیاس.

امیدوارم هر سال شاهد موفقیتای خوبی ازت باشم.مامانی من فقط سعادتتو از خدا میخوام اینکه پسر صالحی باشی وباعث سربلندی منو بابات میدونم که هستی عشقم.                     البته امسال به خاطره کارای زیادی که داشتیم مثل رنگکاری خونه ........... نتونستین برات جشن تولده خوب بگیریم وتصمیم داریم یه جشن کوچولو مثل خودت و خونودگی بگیریم .عکساشو برات میزارم.        

  اینو بدون همه زندگی مامان و بابایی.                                                    

 

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست ... تولدت مبارک . . . دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)