صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

صدرا کوچولو

اقا صدرای نقاش

1392/11/15 12:47
725 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه دونه مامان

شما چند روزی هست حیلی به نقاشی علاقه پیدا کردی همش تو خونه دفتر و مداد دستته داری برای خودت میکشی هر چی رو هم میکشی میدونی که چی کشیدی

یکی از همین روزایی که داشتی برای خودت نقاشی میکشیدی یعنی 92/11/13 قشنگ یه ماه مونده به دو سالگیت بهت گفتم مامان چش چش دو ابرو بکش بعد دیدم شما قشنگ کشیدی با خودتم میگفتی چشش. موهاش .دستش و پاش

من انقدر ذوق کرده بودم گفتم یه بار دیگه بکش و شما عین همون قبلی یکی دیگه هم کشیدی که شد این نقاشی

البته یکم تاره چون شما هی میخواستی از من بگیریشو نمیزاشتی ازش عکس بگیرم

ولی فکر کنم تو عکس شاهکاره پسر بیست و سه ماهم معلوم باشه

به هر کی نشون دادم میگه برای سن شما زودی یه همچین چیزی بکشی نمیدونم

حتما استعدادت تو نقاشیه

شاید بزرگ بشی نقاش بشی

امیدوارم هر چی و هر کاره ای بشه موفق و موفق و موفق باشی و بهترین

قربونه یه دونه خودم برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

s
15 بهمن 92 12:59
سلام وب خیلی با حای داری ای ول
مامان صدرا
16 بهمن 92 14:20
سلام از پست تولد صدرایی دیدن کنید....