صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

صدرا کوچولو

مطهره خانم

1392/3/29 15:50
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم ببخش دیر اومدممممممممممممممممممممخجالت

اخه چند روزه که مطهره کوچولو دختره خاله مریم به دنیا اومده و ما همش پیش خاله ایم

خدای من قشنگ اندازه وقتی که شما به دنیا اومدی هستش

انقدر نازو ارومه که خدا میدونه

قربونش برم من

انقدر هوس کردم یه کوچولو ی دیگه داشته باشمممممممممممممممممممممممممم

وقتی که بوی نوزاد و استشمام میکنم وقتی با اون چشای قشنگش نگاه میکنه وقتی انقدر معصومانه میخوابه

خدای من چه محبتی تو این کوچولو ها قرار دادی ازت متشکرم

خدایا هر کی از این محبتا میخواد خودت به حق معصومیت این فرشته ها بهش عطا کن امین

داشتنشون خیلی خوبه خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا مامی لیانا
8 تیر 92 14:23
عزیزممممم به سلامتی زیر سایه پدر و مادر انشالله


ممنون عزيزم انشالله خدا لياناي ناناز و برات حفظ كنه