صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

صدرا کوچولو

یازده ماهگی گل پسری

1391/11/13 12:40
387 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسر عزیزمممممممممممممniniweblog.com

امروز شما وارد یازدهمین ماه زندگیت شدی و این یعنی شما یه ماه دیگه یک ساله میشی به امید خدا و این یه معجزه باور نکردنیه برای من که چقدر زود داره میگذره فکر کنم چشم به هم بزنم باید استینم و بالا بزنم و  زنت بدم هههههههههه

niniweblog.com

ولی دور از شوخی انگار همین دیروز بود که داشتم خبر باردار شدنم و به بابات میگفتم  و از خوشحالی تو پوست خودم نمیگنجیدم

niniweblog.com

انگار همین دیروز بود که اولین بارصدای قلبتو شنیدمniniweblog.com

انگار همین دیروز بود که اولین تکونتو حس کردم

niniweblog.com

انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدی و حالا برای خودت مردی شدی ماشالله

niniweblog.com

خدای من اصلا باورش سخته ولی بر خلاف تصور من  همین الان شما یازده ماهه شدی و یه ماه دیگه باید جشن تولد یک سالگیتو به سلامتی بگیریم

امیدواره همیشه همیشه کنارم و درپناهم باشی نفسم

مامان همیشه کنارته پسر قشنگم و بهترین بهترینارو برات ارزو داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مینا مامی لیانا
15 بهمن 91 13:44
مبارک باشه عزیزمممم 11 ماهگیت
واقعا خیلی زود گذشت و البته خیلی شیرین امیدوارم همیشه لبتون خندون باشه و سلامت باشید ایشالا عروسیش


ممنون مینا جونم
خدا برات لی لی نازو نگه داره
ایشالله عروس شدنش
مریم (ماری مامی آنیتا)
15 بهمن 91 19:16
ای جانم مبارکه یازده ماهگیش
آره زهرا جون سر بچرخونی یازده سالش شده


ممنون ماری جونم
اره دیگه روزگاره
مامان نیکادل
24 بهمن 91 14:30
ای جون دلم یازده ماهگیت مبارک عزیزم
انشالله همیشه سالم و سربلند باشی


ممنون شایسته جونم
مامان روژِینا
26 بهمن 91 0:36
واقعا زهرا جون چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود که منم اومدم نی نی سایت و کلی جیغ زدم برای شنیدن صدای قلب روژینا واقعا باید قدر این لحظه هارو بدونیم ببوس صدرا جونم و هوارتاااااااااااااااااا


ممنون عزیزم
واقعا چه روزایی بود یادش بخیر
مامان گلی
27 بهمن 91 21:51
وااای آره زهرا جون...این نی نی ها دارن یکساله میشن....ایشالله صدراجون در کنار مامان گلش همیشه شاد باشه


ممنون خورشید جونم
واقعا چقدر زود گذشت
نفس
12 اسفند 91 14:39
زهرا جونم دوست خوبم سلام
دلم براتون خيلي تنگ شده مباركه ايشالا
براي خودت و خونوادت و صدراي عزيزم بهترينهارو آرزومندم.


ممنون نفس جونم منم دلم برات تنک شده
کم پیدایی خواهر؟؟؟؟
خدا ارشینای ناز و برات نگه داره
مامان حسین جون
13 اسفند 91 8:44
120ساله بشی عزیزم فکر کنم یه صفر جامونده بود


ممنون عزیزممممممممم
آزاده
13 اسفند 91 10:44
یک سالگیت مبارک صدرا جان
برات بهترین ها را آرزو دارم


ممنون ازاده جونم
هدیه جووووووووووون
13 اسفند 91 11:42
سلااااام
تولدت خیلی مبارک
الهی 121 ساله بشی خوشگله
امیدوارم همیشه سالم و خوش کنار خانواده باشی


ممنون هدیه جونم
مامان محمدپارسا
13 اسفند 91 12:48
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت خاله جونننننننننن



ممنون عزیزممممممممممممممم
لاله
13 اسفند 91 13:52
گل پسری تولدت مبارک



ممنون لاله جونم
پريسا
13 اسفند 91 15:18
سلام
ايشالله عروسيش
به وبلاگ منم بيايد خوشحال ميشم


ممنون پریسا جونم حتما