صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

صدرا کوچولو

همه وجودم......

1391/11/5 16:47
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگمniniweblog.com

الان كه دارم برات مينويسم شما بغل بابا مصطفي خيلي ناز خوابيدي

niniweblog.com

الهي من فداي هر دوتاتون بشم كه انقدر مظلوم و اروميد

niniweblog.com

نميدونم چرا يهو احساساتم فوران كرده اخه اولين باره كه اين جوري پيش هم خوابيديدniniweblog.com

همه ميگن شما خيلي شبيه هميد و من الان واقعا به اين نتيجه رسيدم كه چقدر شبيه هميد البته هم قيافتون هم خوشبختانه اخلاقتون

niniweblog.com

اميدوارم كه هميشه در كنار هم همين جوري خوشبخت و خوشحال باشيم

وخدا هميشه در كنارمون باشه

niniweblog.com

پسر قشنگم امروز ديديم دندون ششمتم به سلامتي زده بيرون ديگه ماشالله داري براي خودت دندون دار ميشيا

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

saba
5 بهمن 91 16:35
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مینا مامی لیانا
6 بهمن 91 23:24
خدا برات نگهشون داره زهرا جان..ایشالا همیشه شاهد خوشی و شادی عزیزات باشی در کنار هم همیشه لبتون خندون باشه..دندن جدید هم مبارک عسلکم


ممنون مينا جونم
واقعا ارامش داشتن يه نعمته
مامان گلی
8 بهمن 91 0:19
مبارک دندونای گل پسر خدا این پدر و پسرو برات حفظ کنه


ممنون خورشید جونم
غزال مامان آرتین
9 بهمن 91 1:46
سلام عزیزم. لطفا تا پایان هفته یک عکس خوشگل از نی نی گلت به ایمیلم بفرست میخوایم یک عکس دسته جمعی از فرشته های اسفند درست کنیم. مرسی دوستم Ghazal_fazli@yahoo.com
مهسا(مامان هستی)
9 بهمن 91 2:10
مباااااااااااااارکت باشه عزییییییییییزم
خدا حفظشون کنه


ممنون مهسا جونم
مامان نیکادل
10 بهمن 91 20:26
ایشالله همیشه در کنا هم شاد باشید
کلا بابا مصطفی ها خیلی باباهای خوبین نه؟؟؟
(نیکادل من هم بابا مصطفی داره)

ایشالله همیشه در کنا هم خوش باشید
دندونت خم مبارک خاله
[hr

ممنون شایسته جونم
واقعا بابا مصطفی ها ماهنننننننننننن
ایشالله خدا بابای نیکادل و براتون نگه داره
lمامان نسرین
13 بهمن 91 23:57
خدا حفظشون کنه
ماشالله به صدرا جون که 6 تا دندون دارهههههههههه


ممنون نسرین جونم
خدا صدرا رو برات نگه داره
خاله محبوبه
21 بهمن 91 18:01
الهي، شما هم صدرا دارين ما هم صدرامون تازه اومده بهمون سر بزنيد من شمارو لينك مي كنم.


عزیزم
الهی خدابراتون نگهش داره
صدراها ماهننننننننننننننن
منم لینکتون کردم
مامان حسین جون
13 اسفند 91 8:40
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 12ساله بشی