صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

صدرا کوچولو

يه روز بد .....

1391/10/30 12:16
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

امروز زياد حالم خوب نيست يعني اصلا حالم خوب نيست

ماماني (مامان من) امروز خيلي حالش بد شد صبح بابايي زنگ زد گفت بيا اينجا وقتي رفتيم ماماني رو كه ديدم داغون شدم

ايشالله خدا هيچ مادري رو مريض نكنه

سريع زنگ زديم امبولانس اومد و داييا بردنش بيمارستان

ماماني تو رو خدا براش دعا كن

من ميميرم اگه اتفاقي براي ماماني بيفته به خدا طاقتشو ندارم

خدايا همه مريضا رو شفا بده الالخصوص مامان بزرگ اقا صدرا رو

الهي امين

پي نوشت:از دوستان عزيزي كه اين وبلاگ و ميخونن خواهش ميكنم اگه دوست داشتيد براي شفاي مامان بزرگ صدرا سوره حمد و بخونين ممنون ميشم ازتون

پی نوشت ٢:مامان بزرگ اقا صدرا امرو از بیمارستان مرخص شدن خداروشکر

از همه دوستان عزیزی که برای ایشون دعا کردن ممنون

ایشالله خدا همیشه دلشونو شاد کنه

صدرا همتونو دوست داره

اینم تقدیم به همه دوستان گلمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مینا مامی لیانا
26 دی 91 18:14
زهرا جونم غصه نخور عزیزممم به خدا توکل کن انشالله مامان عزیزت خوب میشن و سلامت برمیگردن پیش شما...قوی باش و به با پدرت همراهی کن...خوندم براشون عزیزم نگران نباش..بیا خبر بده ازشون


ممنون مينا جونم
توكل به خدا
مامان نیکادل
27 دی 91 11:48
انشالله که به زودی حال مادر عزیزت خوب میشه
دوست گلم.
برای مادرت دعا میکنم


انشالله
ممنون شايسته جون
مهسا(مامان هستی)
27 دی 91 18:39
انشالااااااا که زودِ زووووووووووووود حالشون خوب بشه
دوستم میدونم خیلییی سخته ولی غصه نخور و مامانتون هم زودی میاد پیشتون


ممنون مهسا جونم
انشالله كه همينطور باشه
مامان نسرین
27 دی 91 23:10
عزیزم توکلت به خدا باشه ایشالله که حالشون خوب میشه


ممنون نسرين جونم
انشالله
پگاه مامان رادین خان
28 دی 91 14:39
عزیزم میدونم خیلی سخته ولی توکلت به خدا باشه

ایشالا زود خوب میشن


ممنون پگاه جونم
ما كه جز خداكسي رو نداريم
انشالله
مامان گلی
29 دی 91 11:23
وااای عزیزم ایشالا مامان بزرگ مهربون زودی خوب بشه ما هم براشون دعا میکنبم.


ممنون مامان گلي جونم
كم پيدايي؟؟؟؟؟
پگاه مامان آرتین
30 دی 91 9:28
عزیزدلم ایشالا حال شما ومامان گلتون خوب بشه.من ازصمیم قلب براتون دعامی کنم.ببوسش پسر گلو


ممنون پگاه جونم
خدا ارتين و برات نگه داره
راحله
30 دی 91 15:54
وای عزیزم مردم و زنده شدم تا تمام پست رو بخونم خداروشکر که بخیر گذشت
ایشالا همیشه سلامت باشن


ممنون راحله جونم
واقعا روز بدي بود
خداروكشر كه بخيرگذشت
راحله
30 دی 91 15:54
خصوصی داری