صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

صدرا کوچولو

اقا صدرا و شله زرد

1391/10/22 18:16
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرمniniweblog.com

امروز مامان جونی(مامان من)نذری شله زرد داشتن  شما برای اولین بار شله زرد نذری خوردی البته یکم فقط برای برکتش

اولین و مهمترین دعامم بزرگ شدنت در پناه ائمه بود زیر سایه امام زمان انشالله

سر دیگ برای عاقبت بخیریت و خوشبخت شدنت خیلی دعا کردم

و برای همه دوست جونیاتم دعا کردم

اینکه خدا ایشالله همه کوچولوهای مریض و شفا بده و لباس عافیت تنشون کنه مخصوصا دو تا از دوستای خوبت ماهان جونی و هواد جون

الهی امین

اینم اقا صدرا سر دیگ که البته با کلی مکافات تونستیم همین یه عکس رو ازش بگیریماوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهسا(مامان هستی)
23 دی 91 18:30
قبول بااااشه عزیییزم
نوش جونت


ممنون مهسا جونم
منصوره مامان ماهان
23 دی 91 23:11
عزیز دلم ان شالله همیشه سالم و شاد باشی گل پسری. از اینکه برای ماهان منم دعا کردین خیلی خیلی ممنون بوسسسسسسس


ممنون منصوه جونم
من هميشه به ياد گل پسرت هستم
ايشالله بهبودي زودتر
مینا مامی لیانا
23 دی 91 23:43
یه آمین به دعاهای زیبات ...قبول باشه زهرا جان ایشالا ساله دیگه گل پسرمون یه کاسه پر نذری میخوره...
همیشه در پناه خدا باشید...


ممنون مينا جون
نذري شما هم قبول باشه انشالله
نفس
24 دی 91 8:04
قبول باشه
مرسي زهرا جون كه به فكر همه هستي


ممنون نفس جونم
خواهش عزيزم ما هميشه به ياد دوستاي خوبمون هستيم
مامان نسرین
24 دی 91 16:35
نذرتون قبول عزیزممممم

ای جونم صدرا داره فکر میکنه که دوستاشو دعا کنه قربونش برم


ممنون نسرين جونم
بله صدرا براي همه دوست جوياش دعا كرده
مریم
25 دی 91 1:26
ای جانم این فرشته ها چقدر زود بزرگ میشن بووووووس


ممنون مريم جون
واقعا به يه چشم به هم زدنه
مامان نیکادل
26 دی 91 9:49
انشالله قبول باشه نذرتون
صدرای عزیزم انشالله همیشه سالم باشی


ممنون شايسته جونم
مامان سارا
5 بهمن 91 18:06
سلام چه کوچولوی نازی داری ماشاالله وقت کردی به وبلاگ کوثری من هم سر بزن خوشحال میشییم


ممنون عزيزم
چشم
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 21:32
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید