صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

صدرا کوچولو

هفت ماهگی اقا صدرا

1391/7/18 11:14
224 بازدید
اشتراک گذاری

پسر من امروز هفت ماهه شد هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ایشالله هفتاد ساله بشی نفسم

هفت ماه داره از مادر شدن من میگذره و من روز به روز دارم با این واژه قشنگ و معنی دار بیشترا ز بیش رابطه برقرار میکنم و اونو با پوست و خونم حس میکنم این تجربه شیرین و مدیون تو کوچولوی دوست داشتنیم هستم

قبل از بارداری همیشه وقتی میدیدم  که یه مادر داره به نینیش شیر میده همیشه میگفتم چه حسی داره وقتی بچه داره ازش شیر میخوره و در اون حال داره به چشمای مادرش نگاه میگنه به نظرم الان که خودم دارم تجربش میکنم قشنگ ترین نگاه دنیا نگاه نینیه وقتی داره از سینه مادر شیر میخوره و به چشمای مامانش نگاه میکنه و یه حسیکه تا وقتی مادر نشی واقعا نمیتونی تجربش کنی

مامانی عاشششششششششششششششششششششششششق اون نگاهته

وقتی تو بغلمی و نگاهم میکنی تمم غمای دنیا و خستگیام و کسالتام برطرف میشه انگاری با نگاهت به من میفهمونی که چقدر دوسم داری

هیچ وقت نگاه قشنگتو از مامان نگیر

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا(مامان هستی)
14 مهر 91 17:38
هفت ماهگیت مبااااااااااااااااااااارک عزیز خاله
واااااای زهرا جون واقعا زیبا نوشتی عالی بود


ممنون هستی جونم
غزال مامان آرتین
15 مهر 91 20:19
هفت ماهگیت مبارک عشق خاله! فدای تو بشم من! خیلی زیبا بود. واقعا زندگی در کنار این فرشته ها بهشته! خود خود بهشت...


ممنون غزال جونم خدانکنه
اره واقعا بهشته
مامان نیکادل
16 مهر 91 14:26
هفت ماهگیت مبارک عزیزم
زهرا جون ممنون که برام پیغام گذاشتی منم لینکت کردم عزیزم ایشالله خدا آقا صدرای گل رو براتون نگه داره


ممنون شایسته جون
مینا مامی لیانا
16 مهر 91 15:21
به به مبارکه هفت ماهگیت آقا صدرای گل و ناز ما ایشالا 107 ساله بشی خاله جون.


ممنون میناجون لیانا رو ببوس