صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

صدرا کوچولو

تولدی دوباره

1391/12/19 13:45
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

پنجشنبه١٧ اسفند  مامان با دوستای نینی سایتیش یه تولد دسته جمعی برای شما فرشته های اسفند نود گرفتیم و خیلی خیلی خیلی خوش گذشت

اولین بار بود که همه همدیگرو میدیدیم همچنین شما کوچولو هارو که همیشه فقط عسکاتون دیده بودیم

ولی در کل همه چی عالی و از او عالی تر شما فرشته ها و مامانای گل بودن

وجای اونایی که نتونسته بودن بیان خیلی خالی بود

حالا چند تا عکس از اون مراسم به یاد موندنی

 

 

این ریسه عکساتون بود که خاله ازاده مهربون براتون درست کرده بود دستشون درد نکنه

اینم کیک خوشمزه تولد

و اینم باباها

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان روژِینا
19 اسفند 91 22:06
واقعا روز خوبی و بود و از دیدن شما و صدرا جووووووون خیلی خیلی خوشحال شدم دوستم صدرا رو ببوس


ممنون عزیزم
من خیلی از دیدن دوستای خوبی مثل شما لذت بردم
شماهم رژینای نانازو ببوس
شقایق مامان آرشا
20 اسفند 91 12:27



ممنون شقایق جون
پگاه مامان آرتین
21 اسفند 91 13:14
سلام همیشه به شادی.چرا ماروخبرنکردین.دفعه دیگه خبری بود به منم بگید.آرتین منم 90ای دیگه


پگاه جونم بچه ها کلوپ فرشته های اسفند نود با هم قرار داشتیم
شماهم بیاین کلوپ حتما تو مراسم بعدی میبینیمتون
مهسا(مامان هستی)
22 اسفند 91 22:27
به به عااااااااااااشق این فرشته های نودم


منم عاشقشونممممممممممممممممممممممم
مامان آرشينا
26 اسفند 91 9:07
سال نو پيشاپيش مبارك
دنيارا برايتان شاد شاد و شادي را برايتان دنيا دنيا آرزومندم


ممنون نفس جونم
همچنین برای شما
مینا مامی لیانا
26 اسفند 91 14:38
واااااااااااااااای من ندیده بودم این عکسای صدرا جونو ماشالله معلومه خیلی خوش گذشته ایشالا همیشه شاد باشید خیلی جشن خوبی بوده عالی


ممنون مینا جونم
اره خیلی خوب بود
جای همتون خالی خیلی خوش گذشت
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
27 اسفند 91 22:49
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری…




ممنون مامان بابای محمد پارسای عزیزم همچنین برای شما و کوچولوی دوست داشتنیتون

پگاه مامان آرتین
8 فروردین 92 21:33
سلام عزیزم آدرس کلوپ تووب آرتین برام بذار.ممنون.عید شما وخانواده محترم مبارک


سلام عزیزم
منم برای شما بهترین سال و ارزو دارم
مامان صدرا
9 فروردین 92 17:38
سلام عیدتون مبارک
تو سال جدید بهترینارو براتون آرزو دارم....


ممنون عزیزم
همچنین برای شما