صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

صدرا کوچولو

عکسهای اتلیه

1391/9/27 16:00
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری

اول بگم که پسر مامان دو روزه دس دسی میکنهniniweblog.com

شما صبح از خواب پا شدی و خود کفا شروع کردی به دس دسی کردن ومن اول کلی تعجب کردم ولی بعدش کلی خوشحال شدم الانم که دیگه ول کن نیستی ماشاللهniniweblog.com

حالا بريم سر اصل مطلب چند روز پیش رفتیم اتلیه و چند تا عکس خوشگل از شما گرفتیم

الهی فداي عشق زندگیم بشم من

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پگاه مامان آرتین
22 آذر 91 10:18
سلام عزیزم.خیلی عکسلی نازی بود.کدوم اتلیه بردی.ماشالا


ممنون گاه جون يه اتليه نزديك خونمون زياد معروف نيست
مینا مامی لیانا
22 آذر 91 17:33
عزیزمممممممممممممممممممم چقدر نازه عکسات به به حظ کردممممم چقدر اولی خوشگله خیلی ماه شده هزارماشالله به این آقا پسر گل


ممنون مينا جونم
خدا برات لي لي نانازو نگه داره
دوعاشق زیبا
24 آذر 91 1:18
عالی بود


ممنون
مامان دوقلوهاا
24 آذر 91 18:03
ای جونم فداش بشم خیلی با نمک و دوست داشتنیه


ممنون
خدا دوقلوهاتو برات نگه داره
مامان نیکادل
25 آذر 91 0:20
وای خدا چه عکسای قشنگی خدا حفظت کنه خاله جون بووووووووووووس هزار تا

مامانش گل پسرت عین باباشه ها

انشالله همیشه با هم و شاد و سرحال و خوشبخت باشید


ممنون شايسته جونم
خدا برات نيكادل نگه داره
غزال مامان آرتین
26 آذر 91 0:06
زهار یعنی این چندمین باره میام نظر میذارم ولی پست نمیشه! امیدوارم این دفعه بشه. کلی کیف کردم از عکساتون! آفرین که بردیش آتلیه! یعنی من چند وقته میخوام برم ولی نمیشه! چقدر هم عکسا ناز شده! وااااااااااای خدا صدرا وروجک که ماه شده ماه! عکس آخری هم حرف نداره مامان خوشگل. بووووووس


ممنون غزال جونم
اره خيلي خوبه يعني الان وقتشه حتما برش چون الان گوله نمكن اين وروجكا
مخصوصا اون ارتين جوجوووووووووووو
مهسا(مامان هستی)
26 آذر 91 17:34
عالییییییییییییییی بود قربونتون برم من ماشالاااااااااااااا به این پسر گل و خانواده گل


ممنون مهسا جونم
مولود مامان ریحانه ورادین
29 آذر 91 15:07
به به عجب عکسای نازی
ماشالا صدرا جون خاله قربونت,خوردنی شدی عزیز
زهرا جون خیلیییی قشنگن عکسا,اسپند یادت نره عزیزم


ممنون مولود جونم
چشم حتما
مامان نسرین
4 دی 91 1:22
ای جون دلم چه عکسای قشنگی گرفتی عسلممم چقده اقا شدی ماشالله بوووووووووووووووووووووووس


ممنون نسرين جونم