صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

صدرا کوچولو

نه ماه تمام.......

1391/9/13 21:01
301 بازدید
اشتراک گذاری

نه ماه تمامه كه ما شديم دو نفر و نصفي

پسر قشنگم امروز شما نه ماهت تموم شدو وارد ده ماهگي شدي

چقدر زود داري بزرگ ميشي و هر روز نسبت به ديروز

اقا تر ميشيمژه

با نمكتر و شيطونتر ميشيمژه

غذا كه ميبيني ميگي هممممممممممممممژه

اگه از چيزي بدت بياد  ميگي اتتتتتتتتمژهكه من يادت ندادم دوستم ندارم بگيابرو

كنجكاو تر به محيط اطرافت ميشي(فضولتر)چشمک

و مدام در حال خانه گردي تو تمام مناطق خونه جاهايي هم كه نميتوني بري به زور خودتو جا ميكنينیشخند

و در اخر هنوزم يه دندون داريناراحت

الهي مامان قربونت بره كه يه كوچولو هم سرما خورديناراحت

كه ايشالله زود زود خوب ميشيلبخند

و در اخر اينم اقا صدراي نه ماه من كه الهي هر چه مادرانه دارم به پاش بريزم تا كمبودي از مادر  تو وجود كوچولو و نازنينش حس نكنه

و واژه مادر تو تمام عمرش يه واژه مقدس باشه

كوچولوي نازم همون طور كه من برات دعا ميكنم تو هم هميشه براي مامان دعا كن

خيلي خيلي دوست دارم همه وجودم قلب

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پگاه
13 آذر 91 21:40
عزیز دلم 9 ماهگیت مبارک
ایشالا همیشه خندون باشی آقای تعجب


ممنون پگاه جونم
مامان طاها
14 آذر 91 1:11
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مینا مامی لیانا
14 آذر 91 13:52
صدرای عزیزم 9 ماهگیت مبارک گلم
زهرا جان تو حتما مامان خوبی هستی و صدرا وقتی بزرگ بشه اینو خوب میفهمه
ایشالا همیشه شاد و سلامت باشین


ممنون مينا جونم
انشالله كه باشم
پگاه مامان آرتین
19 آذر 91 9:57
فدای تو.9ماهگیت مبارک عسلم.من لینکت کردم.


ممنون پگاه جونم
مامان نسرین
21 آذر 91 0:52
نه ماهگیت و دومین دندونت مبارک عزیزم قربونت برم با اون لباس قشنگت بووووووووووس


ممنون نسرين بانو
مامان آرشينا
21 آذر 91 7:32
9 ماهگيت مباركه خوشگلم ايشالا 120 ساله بشي زير سايه ي پدرو مادر مهربونت


ممنون نفس جون