صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

صدرا کوچولو

قربونه دل كباب رباب

1391/9/3 23:53
275 بازدید
اشتراک گذاری

ادم تا چيزي رو خودش تجربه نكنه نميتونه اونو در كنه

تا مادر نشي نميفهمي رباب چي كشده تا بچت يه دقيقه ازت دور نباشه نميفهمي رباب چي كشيده

ايناي كه ميگم براي فهم يك ثانيه زجريه كه خانم كشيده

امروز تو مصلي من شما رو گذاشتم پيش زن دايي و رفتم جايي وقتي اومدم تو شلوغي مصلي شما رو بين اون همه شير خوار و مادراشون گم كردم

هر چي ميگشتم پيداتون نميكردم داشتم ديوونه ميشدم فكر اينكه الان تازه از خواب پا شدي و گشنه اي الان تششششششششششششنتههههههههههههههه

خدايا تشنگي يه شير خوار كه فقط با شير مادر سيراب ميشه

داشتم ميميرم جيگرم اتيش گرفته بود به هر دري ميزدم كه پيدات كنم و شيرت بدم سينم همش رگ ميكرد اين يعني بچم گشنشه

خدايا ضعف كرده بودم ديگه نميتونستم رو پاهام وايسم به هر كي رسيدم شماره زن دايي رو دادم تا زنگ بزنن و بهش بگن كجاس يا يه كاري كنه من پيداتكنم

اونجا بود كه با تمام جونم علي اصغر امام حسين و صدا كردم و شمارو پيدا كردم

وقتي رسيدم بهت محكم بغلت كردم

هركار كردم نتونستم خودمو جاي خانم بزارم

اخه من كجا رباب كجا

صبر و طاقت من كجا صبر و طاقت خانم كجا

من نيم ساعت از تو دور بودم ولي.....................

خدايااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اين چه زجري بود كه رباب كشيده حتي فكرشم ادمو ديونه ميكنه

اخه بچه شير خواره چه گناهي كرده

خدا لعنت كنه حرمله رو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مینا مامی لیانا
4 آذر 91 18:52
خداوند میدونسته چه بندگانی رو گلچین کنه خوشا به احوال رباب که یه همچین خدایی داشت...
انشالله خانم پناه ما باشه...


ممنون مینا جون
واقعا ما که خیلی صبرمون کمه
ساراي محمدسجاد اينا
7 آذر 91 15:05

اي واي ...
انشالله هيچ وقت جاي ايشون نباشي...



واقعا سارا.....
مهسا(مامان هستی)
9 آذر 91 11:07

الهییییییی چی کشیدی تو واااااااااای چه قدر سخته دوری از بچه


اره مهسا جون يك ساعته جهنمي بود برام
صدرا کوچولوی خآله
12 آذر 91 21:42
سلام

وب قشنگی دارین

خوشحال میشم به وب صدرا کوچولوی ما هم سر

بزنید


ممنون عزيزم
چشم حتما
مامان نیکادل
12 آذر 91 22:59
خدا رو شکر که زود پیدا کردی گل پسرتو
خیلی سخته ببینی یه خار به پای جگر گوشه ات بشینه
ولی واقعا عجب صبری داشته رباب



ممنون شايسته جونم واقعا بهم سخت گذشت