صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

صدرا کوچولو

السلام علیک یا اباعبداله الحسین

1391/8/29 19:33
276 بازدید
اشتراک گذاری

محرم ماه خون و شمشیر

پسرم این اولین محرمی که تو داری تجربش میکنی .محرم ماه سومین امام ما یعنی امام حسینه که ما مسلمونا خیلی به ایشون ارادت داریم

هرشب با بابایی میریم هیئت امام حسین عزاداری من خیلی دوست دارم تو از الان با این مراسم اشنا بشی وقتی میریم انقدر برات جالبه سینه زدن که داری یاد میگیری البته تو خونه هم وقتی من سینه میزنم میای و دستامو میگیری که برای تو هم بزنم فدات بشم من

ایشالله که بیمه علی اصغر امام حسین بشی تو این هیئتا

دلم میخواد یه هیئتی بار بیای هیئتی امام حسیییییییییییییییییییین

سینه زن امام حسین

پرچم دار اقا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مولود مامان ریحانه ورادین
30 آبان 91 8:49
التماس دعا,ایشالا قبول حق باشه فرشته ی کوچولو!!!
به این شبهای عزیزقسم ایشالا همه ی نی نی ها و خودمون تو این راه باشیم و خدا حافظشون باشه,امین


ممنون مولود جون
انشالله
الهي امين
ساراي محمدسجاد اينا
30 آبان 91 22:48
به به ....

من غم و مهر حسين از شير از مادر گرفتم


به به قشنگ بود بوس