صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

صدرا کوچولو

اولین مروارید پسرم

1391/8/3 23:26
292 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره در اومدniniweblog.com 

چند روز بود شما زیاد اشتها به غذا نداشتی همشم اویزونه مامان بودی و یه ریز بهونه میگرفتی

niniweblog.com

     عمو مرتضی با زن عمو اومده بودن خونمون و بحث این شد که چرا شما هنوز دندون در نیاوردی که من یهو دستمو به لثه هات کشیدم و یه چیز تیزی حس کردهتعجب

اره خودشه دندونهنیشخند

پسرم دندونش دراومدهتشویق

واین یه نشانه بزرگ شدن شماس من که کلی ذوق کردم زنگ زدم به مامانی و خاله گفتم و قرار شد برای شما اش دندونی بپزیمچشمک

اولش خوشحال شدم ولی نمیدونم چرا یهو دلم گرفت یاد این که تو داری بزرگ میشی واین لحظات شیرین چقدر زود و تند دارن سپری میشنناراحت

ولی من سعی میکنم از تمام لحظاتش لذت ببرم کامل با تو کوچولوی دوست داشتنیم

اینو بدون مامان عاشقتهماچ

                       

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساراي شکوفا
3 آبان 91 23:34
خب دنيا همينه ديگه...
هم خوشي هاش زود مي ره
هم ناخوشي هاش گذر کردنيه...
آدم بايد خوب عمل کنه زهر گلي...
دعا کن واسه م





واقعا سارا جونم ادم خودش باید عملش خوب باشه


مامان نسرین
4 آبان 91 1:47
اخی عزیزم مبارکه به سلامتی


ممنون نسرین جون