صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

صدرا کوچولو

سالگرد ازدواج منو بابا

1391/6/29 19:05
351 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دیروز سالگرد ازدواج من  وبابایی بود چون خیلی خسته بودیم و تازه هم از مسافرت اومده بودیم تمام نقشه های من برای این روز نقش بر اب شد و هیچ کاری نتونستم بکنم چون بابایی خونه بود فقط کاری که کردیم این بود که کیک گرفتیم رفتیم خونه مامانی (مامان من)و یه جشن کوچولو گرفتیم من برای بابا یه کادو کوچیک با سلیقه خودش گرفتم اونم همین طور.

niniweblog.com

niniweblog.com

این اولین سالی بود که شما پیش ما بودی البته پارسالم بودی ولی تو شکم مامان بودی ولی امسال کنار ما بودی و کلی به کیک ما ناخنک زدی

الهی من فدات بشممممممممممممممممممم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مینا مامی لیانا
30 شهریور 91 13:27
خیلی خیلی مبارک باشه. ایشالا سالیان سال در کنار هم شاد و سلامت زندگی کنید.
ساراي شکوفا
30 شهریور 91 13:30
به به
عجب حالي ميده سالگرد ازدواج با حاصل ازدواج
ايشالله خوب و خوش و سلامت باشيد هميشه
و روز به روز محبتتون به هم ، و با هم به خدا، بيشتر بشه


سهیلا (مامان آرشینا)
30 شهریور 91 18:20
زهرا جونم سالگرد ازدواجتون مبارک دوست خوبم


ممنون گلم
مولود مامان رادین وریحانه
1 مهر 91 15:57
زهرا جونم سالگرد ازدواجتون رو تبریک می گم! دوست خوبم امیدوارم کنار هم خوب و خوش وسلامت باشین