صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

صدرا کوچولو

اولین مسافرت عسلم

1391/7/26 15:46
268 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام قند عسلم

مامانی ببخش با تاخیر دارم برات مینویسم اخه مامانی ما رفته بودیم مسافرت اولین مسافرت طولانی که شما تو این مدت زندگی حوشگلت داشتی من همش غصه میخوردم نکنه اذیت بشی یا اب و هوا بهت نسازه ولی خدا رو شکر شما خیلی پسر خوبی بودی و اصلا اصلا نه اذیت کردی نه اذیت شدی تازه خیلی خیلی هم بهت خوش گذشت چون همش ددر بودی و تا میگفتی ددددددد میرفتی بیرون و کلی ذوق میکردی شما اونجا یه امامزاده هم رفتی که برادر امام رضا بود و من کلی برای عاقبت بخیری شما دعا کردم 

مامانی زیاد نتونستم ازت عکس بگیرم ولی همونا رو برات میزارم

اینم چند تا عکی از مناظره ده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آوينا
30 شهریور 91 13:01
هزار ماشاا... به صدرا خان گل عزيزم زيارت قبول
مینا مامی لیانا
30 شهریور 91 13:26
به به همیشه به سفر و زیارت ایشالا . ماشالله به آقا صدرای گل
مولود مامان رادین وریحانه
1 مهر 91 15:53
عزیز دلم زیارت قبول! ماشالا به صدرا,خاله مولودقربونت بره
غزال مامان آرتین
2 مهر 91 15:00
ای جووووووووووووووووونم . گل پسرو ببین توروخدا! مثل موش شیطونه ها! فداش بشم. ببوسش
مامان نیکادل
16 مهر 91 14:24
انشالله همیشه به گردش و سفر
چه عکسای قشنگی داری خاله جون بوووووووووووووس