صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

صدرا کوچولو

اولین عید فطر

1391/5/29 17:23
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم امروز ماه مبارک رمضان توم شد و شما اولین ماه قشنگ خدا رو دیدی .من به خاطره اینکه به شما شیر میدادم امسال روزه نگرفتم البته پارسالم چون شما تو شکم مامانی بودی روزه نگرفته بودم

امروز  رو میگن عید فطر که یکی از بزرگترین عیدای خداست  همه تو این روز فطریه میدن و شما با بابایی صبح رفتین مسجد سر کوچه و فطریه مونو دادید

من امروز برای شما خیلی دعا کردم که انشالله وقتی بزرگ شدی یه پسر خوب و مومن و باخدایی بشی

همین طور برای همه نینیا که زیر سایه پدر مادرشون بزرگ بشن و نینیای که مریضن خدا به حقه همین روز همشونو شفا بده مخصوصا یکی از دوستای شما که اسمش ماهانه و همین طور برای تمامه کسانی که تو زلزله اذربایجان کسیشونو از دست دادن خدا بهشون صبر بده انشالله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ونیزی
29 مرداد 91 18:18
صدرا جون مشتری من می شی؟
سارای محمدسجاد اینا
3 شهریور 91 0:31
سلااااااااااااام به به از این همه دعای خوب... به به به این مامان نمونه