صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

صدرا کوچولو

....

1392/11/20 14:39
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم

نمیدونم اسم این پست رو چی بزارم

اخه یکم ناراحت کنندس

من از دیروز یعنی 92/11/19  یعنی در یک سال و 11 ماه و 8 روزگی تصمیم گرفتم تا دیگه به شما شیر ندم و شما رو از شیر گرفتم

انقدر که فکر میکردم سخت نبود و شما باهاش کنار اومدی

اولین بار یکم گریه کردی و تو بغلم خوابیدی

تا الان که خوب گذشته امیدوارم از این به بعدشم خوب باشه و شما فیلت یاده هندستون نکنه

چون من همین الانشم کلی دلم برات میسوزه و یه حسه بدی دارم

فقط به این ارومم که زیاد بهونه نمیگیری میترسم اگه بهونه بگیری سست بشم و همه کارار رو خراب کنم

توکل به خدا ایشالله که نو این کارمم موفق بشم

الهی دورت بگردم پسر صبور و مهربونم

دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پگاه مامان آرتین
29 بهمن 92 9:16
عزیزم ایشالا که باهمکاری شما وصدراجون مساله به خیرتموم می شهپسرم بامامان همکاری کن باشهکمپیدایی خانمی ممنون پگاه جونم از دسته صدرا شیطون شده اساسی ارتینه خوش خندمو ببوس
ساراي شکوفا
6 اسفند 92 18:30
به به مبارکه ديگه مرد شده صدرا خان... منم محمدسجاد رو از شير گرفتم. 2سال کامل شير خورد... هوريااااا
صرافی مرکزی
13 اسفند 92 12:48
سلام...به ما هم سربزنید...
مامان محمدصدرا
19 فروردین 93 17:13
بهترین هارو براتون آرزو میکنم در سال جدید.....
خاله صدرا
2 اردیبهشت 93 16:16
به آدرس زیر برید واگه دوست داشتین به این هفت سین ها رای بدین، 115،106،95 http://www.iranvij.ir/7sin93.html
هنرمند
18 دی 93 16:51
صدای بال و پر جبرئیل می آید شب است و ماه به آغوش ایل می آید لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد که ساقی از طرف سلسبیل می آید لباس خاطره را از حریر عشق بدوز حلیمه! نزد تو فردی اصیل می آید نگاه آمنه از این به بعد می خندد چرا که معجزه ای بی بدیل می آید میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد